شبکه جوانان رضوی استان فارس

مرای طلای گنبدتوبیقرار میکند / کسی مرابه روی ابرهای سوار میکند

۱۲ مطلب در مهر ۱۳۹۲ ثبت شده است

حضور خدام در برنامه بازدید از زندان مرکزی شیراز

خدام حرم امام رضا(ع) در سومین روز حضور در سومین حرم اهل بیت با حضور در زندان مرکزی شیراز به  بازدید و در ارتباط چهره با چهره با زندانیان با پرداختند .

به گزارش ستاد اطلاع رسانی جشن های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید خدام حرم رضوی با حضور در زندان مرکزی شیراز ضمن بازدید و حضور در جمع زندانیان اندرزگاه های مختلف درخصوص فضایل و کرامات امام رضا(ع) سخنرانی و عریضه های زندانیان را جمع آوری و به مشهد مقدس انتقال می دهند..


حضور خدام در برنامه بازدید از زندان مرکزی شیراز - شهریور 92 حضور خدام در برنامه بازدید از زندان مرکزی شیراز - شهریور 92 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

دیدار خدام از خانواده شهیدان مفقود الاثر ( شهید رضوی )

خدام حرم امام رضا(ع) در شامگاه عصر دومین روز حضور در سومین حرم اهل بیت با حضور در خانه شهدای مفقود الاثر ( شهید رضوی )   ، با خانواده این شهید به دیدار  پرداختند.

به گزارش ستاد اطلاع رسانی جشن های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید خدام حرم رضوی با حضور خانه این شهید ، ضمن قرائت فاتحه و میثاق مجدد با شهدای دفاع مقدس پرداختند.

دیدار خدام از خانواده شهیدان مفقود الاثر ( شهید رضوی ) شهریور 92

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

دیدار خدام از خانواده شهیدان مفقود الاثر ( شهید همت )

خدام حرم امام رضا(ع) در شامگاه عصر دومین روز حضور در سومین حرم اهل بیت با حضور در خانه شهدای مفقود الاثر ( شهید همت )   ، با خانواده این شهید به دیدار  پرداختند.

به گزارش ستاد اطلاع رسانی جشن های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید خدام حرم رضوی با حضور خانه این شهید ، ضمن قرائت فاتحه و میثاق مجدد با شهدای دفاع مقدس پرداختند.
دیدار خدام از خانواده شهیدان مفقود الاثر ( شهید همت) شهریور 92
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

دیدار خدام از خانواده شهدای ترور ( شهیدان انتظامی )

خدام حرم امام رضا(ع) در سومین روز حضور در سومین حرم اهل بیت با حضور در منزل شهیدان انتظامی  ، با خانواده این شهید به دیدار  پرداختند.

به گزارش ستاد اطلاع رسانی جشن های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید خدام حرم رضوی با حضور در منزل این شهیدان ضمن قرائت فاتحه و  با محکوم کردن حادثه تروریستی کانون فرهنگی رهپویان وصال در بهار 1387 برای این خانواده و دیگر خانواده شهدای این ترور طلب مغفرت نمودند ..


دیدار خدام از خانواده ترور ( شهیدان انتظامی ) شهریور 92

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

حضور خدام درحرم شاه چراغ

خدام حرم امام رضا(ع)  با حضور در  حرم مطهر احمد بن موسی  ( ع ) برادر بزرگتر امام رضا ( ع)  معروف به شاه چراغ ، به انتشار عطر رضوی  با حضور مجاورین و  زائرین این حرم شریف پرداختند .

به گزارش ستاد اطلاع رسانی جشن های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید خدام حرم رضوی با حضور در حرم مطهر احمد بن موسی  ( ع ) برادر بزرگتر امام رضا ( ع)  معروف به شاه چراغ  ، به انتشار عطر رضوی با حضور مجاورین و  زائرین این حرم شریف پرداختند و با مردم و مسدولین این حرم مطهر دیدار داشتند. .

حضور خدام درحرم شاه چراغ - شهریور 92

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

جشن زیر سایه خورشید 92 - جشن مرکزی

خدام حرم امام رضا(ع)  با حضور در  سومین حرم اهل بیت ، با حضور در  جشن بزرگ زیر سایه خورشید  پرداختند .

به گزارش ستاد اطلاع رسانی جشن های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید با حضور در حسینه بزرگ سید الشهداء وابسته به کانون رهنگی رهپویان وصال ، با ذکر صلوات خاصه و کرامات امام رضا پرداختند و با حضور جوانان مذهبی و مشتاق به جشن و سرور در این ایام پرداختند.



جشن زیر سایه خورشید 92 - جشن مرکزی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

حضور خدام در نماز جمعه شیراز

خدام حرم امام رضا(ع)  با حضور در  سومین حرم اهل بیت ، با حضور در میعادگاه نمازجمعه ، به تبین حرکت  کاروان  زیر سایه خورشید پرداختند .

به گزارش ستاد اطلاع رسانی جشن های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید با حضور در میعادگاه نمازجمعه ، به تبین حرکت  کاروان زیر سایه خورشید و برنامه های این کاروان در استان فارس  پرداختند


حضور خدام در نماز جمعه شیراز - شهریور 92


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

حضور خدام در برنامه افتتاح مدرسه میعاد امام رضا (ع)

خدام حرم امام رضا(ع)  با حضور در  سومین حرم اهل بیت ، با حضور در مدرسه وقف شده برای آستان قدس ، به نقش آموزش و چگونگی فراگیری آموزش های رضوی  پرداختند .

به گزارش ستاد اطلاع رسانی جشن های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید خدام حرم رضوی با حضور در یکی از مدارس ابتدایی شیراز ، به انتشار عطر رضوی و همچنین بیان اساس آموزش رضوی  پرداختند و با اولیاء و مسئولین این مدرسه دیدار داشتند. .


حضور خدام در برنامه افتتاح مدرسه میعاد امام رضا (ع)   - شهریور 92  حضور خدام در برنامه افتتاح مدرسه میعاد امام رضا (ع)   - شهریور 92

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

حضور خدام در حرم سید علاء الدین حسین ( آستانه )

خدام حرم امام رضا(ع)  با حضور در  حرم سید علاء الدین حسین (ع ) معروف به آستانه ،به انتشار عطر رضوی  با حضور مجاورین و  زائرین این حرم شریف پرداختند .

به گزارش ستاد اطلاع رسانی جشن های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید خدام حرم رضوی با حضور در حرم سید علاء الدین حسین (ع ) معروف به آستانه ، به انتشار عطر رضوی با حضور مجاورین و  زائرین این حرم شریف پرداختند و با مردم و مسدولین این حرم مطهر دیدار داشتند. .


حضور خدام در حرم سید علاء الدین حسین ( آستانه )  - شهریور 92


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

حضور خدام در گلزار شهدای شیراز

خدام حرم امام رضا(ع) در شامگاه عصر اولین روز حضور در سومین حرم اهل بیت با حضور در گلزار شهدا ، با شهدا و امام شهدا به تجدید میثاق پرداختند.

به گزارش ستاد اطلاع رسانی جشن های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید خدام حرم رضوی با حضور در مگلزار شهدای شیراز و  شهدای جنگ تحمیلی ضمن قرائت فاتحه و میثاق مجدد با شهدای دفاع مقدس پرداختند.


حضور خدام در گلزار شهدای شیراز - شهریور 92

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰